pondělí 4. října 2010

Štěně

Tak jo, proč je zrovna tohle štěněčí blog? protože jsem štěně... Malé milé a roztomilé štěně. Mám smutný i veselý psí pohled a dokážu si tím všechny získat...Každý mi věří. Jsem naivní a přesto nejsilnější ze všech. Umím všechno a zárověň nic. Jenomže to má i své nevýhody. Když každý udělá to, co zrovna chcete jenom proto, že se na něj umíte podívat, může to být lehce zneužitelné... obzvlášť, když o tom víte. Takže i když chcete být hodní, nejde to. Jsem zlobivé štěně, které má dostat přes čumák hned, jakmile zkusí svůj "milý" pohled! A ne, že tohle štěně najednou všichni pohladí a podrbou za ušima. Štěně nemůže být vyčurané, musí poslouchat. A to já neumím. jsem zlobivé štěně, které se ale vždycky vrátí ke svému pánu. I když už chtělo pelíšek i hračky jinde, vždycky si dá raději samo přes čenich - moc velkou a těžkou packou!

Tak pac a pusu - teda, štěně nemůže dát pusu... to může jen olíznout... takže... Pac a olíz ;) HAF!

1 komentář: