pondělí 4. října 2010

Dream

Podívej se z okna a uvidíš
Ptáš se co?
Mne, jak opouštím své tělo
Zachránit mě nestačíš

Ptáš se, proč, že jsem to udělala?
Zkus to zjistit sám.
Možná na to přijdeš,
Ale pozdě, mě už hrobka přivítala.

Těsně předtím volala jsem,
Prosím, vrať se mi!
Bez tebe dál nemohu
A ty? Otočil ses a díval na zem…

Já pak stála tam před domem,
Kam zmizel jsi mi
A odkud pozoroval svět.
Však z duše mé zbyl jen popel.

Spálil ji žár tvého srdce,
Které prý jsem dostala.
Zahořelo jinou láskou
Ze mne černá ovce se stala.

Čtu přede mnou na zdi:
„Smrt je pravda, smrt je lež,
tak už ostrá dýko řež!“
a v tom mým tělem dýka brázdí.

Moje ruka vedla ji?
Nebo ruka zoufalství?
To už se nikdo nedoví!
Teď tu ležím vedle ní.

Kvůli tobě vzala jsem si život
Opustils mne,
Nechal stát tam na ulici!
Vysvětlení hledala jsem,
Ale našla prázdný kout!

Nechci už dál všechny trápit,
Ležím v klidu
S růží v ruce
A tebe nechávám dál snít….

Žádné komentáře:

Okomentovat