pondělí 4. října 2010

Eh...

On je celkem zajímavý typ. Příjemný oči, pěknej úsměv... No, když to vezmu jako část celku, tak i oči i ten úsměv vypadaj divně... ale v celém tom celku, takhle komplexně, když na to tak koukám... on vypadá vážně zajímavě... Navíc ty malé ruce. Jsou takové... No, jak bych to jen řekla... Zajímavé! A teď nemyslím jen na funkci rukou! Myslím tak celkově... no, škoda, že je už zima a on nosí volné kalhoty... ten zadek musí být taky fajn... I když, on chodí vedle mě... Hmmm, milej pes :)) Je to takovej... no, takovej voříšek, ale roztomilej... Doma mám "berňáka" a ten je spolehlivý, kouzelný, mazlivý a hlavně - což je ta nej nej nejdůležitější vlastnost - je celý můj a já jsem jenom jeho štěně :))
Měla jsem jít spát, že?...
Pac a olíz ;) HAF!

Žádné komentáře:

Okomentovat