pondělí 24. ledna 2011

Black hole

  Jediná jistota, kterou jsem na tomhle světě měla, se rozplynula. Pohádkový svět malé holky se rozsypal.

 Byl to domeček. Docela malinkatý, ale útulný a celý zařízený. Měl pevné základy. Základy, pro rodinu, kterou jsem nikdy neměla. V těchto základech bylo plno tajemství, které jsme znali jen my dva. Tajemství o vzniku, různých malých úchylkách, které mají všichni, ale nikde se o nich nemluví. Zákoutí těchto základů malého domečku by nechtěl nikdo vidět a ani znát. 

Jednoho dne jsi ale přišel a nejdůležitější ze základních kamenů sis odnesl pryč a nabídl k pronájmu. Po tomto kameni zůstala uprostřed domečku rychlerostoucí černá díra. Tahle černá díra začala požírat všechno, co bylo vystavěno kolem ní. Začala vtahovat nakreslené a potom i skoro koupené svatební šaty, sežrala děti, snědla jednu i druhou garáž i s oběma auty uvnitř. Spolkla domácí mazlíčky i dům s vybavením. Jako malinu potom slupla i byt, kde jsem si tohle hnízdečko budoucího života budovala.


Začala polykat rodinné vztahy a nakonec došla až ke mě. Sežrala mi upřímný úsměv ze rtů, pohltila radost a jiskry v očích, pomalu si dávala záležet na vychutnání naděje a teď... Teď se ta mrcha rozhodla, že se pustí do mého srdce. Někde uprostřed mého těla se začíná rvát na povrch. Začíná ukusovat z mé  lásky a kouše a kouše do ní víc a víc...


  Tahle černá díra se dá zastavit pouze stejným základním kamenem, ale takový už nikdy nebude. Je jenom jeden. Největší a nejdůležitější ze všech v mém životě. Jen tenhle kámen má hrany zbroušené přesně podle ostatních kolem. A jen tenhle kámen mi umí pomoci.

  Kdybych se uměla chovat prodejně, tak bych si našla někoho, kdo by se nechal využívat. Ale onen důležitý šutr zase zbrousil hrany těch kamínků vedle sebe... Hrany jsou tupé a už vůbec nejsou ostré, jak bývaly kdysi.

  Jakmile se teď objeví někdo, kdo by mi nabídl chybějící článek mých základů pro nový domeček budoucího života, má černá díra uprostřed břicha by ho spolkla a vyplivla jen ohlodané kostičky všeho, co by mi byl ochoten dát...

  Jsem černá díra, která si přeje pohlazení a usínání v jeho náručí, aby mohla zaniknout...

  Jsem černá díra toužící po objetí i za cenu vyvrhnutí zbytků...




  Jsem černá díra prosící na kolenou o pomoc...

Žádné komentáře:

Okomentovat