pátek 26. listopadu 2010

Venku..

 Venku je plno krásných věcí. Je tam zima - zmražená okna, na kterých jinovatka kreslí různé obrazce, taky je tam taky teplo - rozkvetlé louky a voňavé lesy... Na jaře se všechno probouzí a na podzim zase usíná... Je tam všude hezky, pořád. Když fouká vítr a hladí mě po srsti, je mi tak krásně, že nastavuju čumák. Nesmí to být ale nějaký uragán, to se pak raději choulím do pelíšku...
    Ale když se rozednívá nebo stmívá, je tam nejlíp... Ptáčci cvrdlikají a všichni lidi ještě spí. Nikdo to neruší. Rodí se s zhasínají hvězdičky a Večernice s Jitřenkou se střídají...
Mám ráda "outdoor" - měkká travička lechtající tlapičky a chladná zem připomínající blížící se Vánoce. Každé malé zvíře miluje objevování nového - slepice za plotem, žáby v rybníce, nové kytičky... I koťata to mají ráda! Já jsem jenom malý tlumočník, který se snaží přiblížit tomu všemu a obdivovat to s úctou, ale nejde mi to... Asi se snažím málo, ale nevzdávám to...

Pac a olíz ;) HAF!

Žádné komentáře:

Okomentovat