pondělí 11. října 2010

Love him...

Nikdo není lepší než on. Nevěřím tomu, že bych se kdy měla lépe... a to přesto, že jsem se málem rozešli...Zrovna včera... Hlavou se mi t vu chvíli ale prohnalo tolik myšlenek, že mi došlo, že bez něj nemůžu žít... Když jsem si -ač nechtíc - uvědomila, že bych měla být bez něj, tak jsem najednou viděla to, jak hledám alespoň jedno plátíčko toho pitomého stilnoxu...uvažovala jsem, kde jezdí nejbližší vlak a nebo jestli ještě takhle v noci jezdí tramvaje... Na nějaký nůž v ruce jsem si ani nevzpomněla, protože na to jsem až moc velký srab... Když jsem si po chvíli uvědomila, že to, nad čím uvažuju jsou kraviny, začala jsem přemýšlet, jak se se psem, v pyžamu a s jednou cigaretou dostanu z Poruby domů. Nemohla jsem na nic přijít, tak jsem jen pomaličku čekala, až mě pálící vzduch donutí zahodit ten vajgl. Otočila jsem se směrem ke dveřím dovnitř (opravdu mi byla zima a tak mě začalo napadat "Někoho si musím stopnout! ale když si nikoho nestopnu, tak umrznu venku... a bude klid... a když si stopnu úchyla, tak mě vlastně zabije a bude taky klid." Byla jsem neeuvěřitelně nečekaně klidná na to, co se mi honilo hlavou...
Jenomže, než jsem se stihla rozhoupat, než se moje nohy vzpamatovaly a poslechly mně, On udělal něco nečekaného... Najednou mě objal a držel mě tak pevně kolem pasu a ramen, až jsem téměř neuměla dýchat... Potom sklonil hlavu tak, aby jeho ústa byla v úrovni mého ucha a jemně zašeptal "Miluji Tě..." Najednou jsem ožila a zjistila, že On je jediný, s kým jsem ochotna žít...
A jestli vás to nezajímá a je to doják tak... tak to nečtěte, ne? :D
Btw. tato scéna je zcela smyšlená a podobnost s žijícími osobami je čistě náhodná..
No nic... je 3:04 a já jdu asi fakt do pelíšku, tak pac a olíz ;) HAF!
klikni ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat