pátek 16. září 2011

to je trochu nefér

Je nefér najít člověka, který je dokonalý, ale víte, že by to neklapalo... Je totiž nefér ztratit člověka, kterého celým srdcem milujete a ono to nepřestává a nepřestává bolet. Je nefér, když chcete, aby se něco stalo a ten člověk je pod vlivem někoho jiného. Přejete si, aby to bylo lepší, aby vám už nikdo nekradl kousky z vás, jenomže ony se ty původně roztříštěné kousky, které ten, co vás opustil, slepily zpátky až moc pevně a teď se trhají na ještě menší a menší dílečky. Ty odlétávají z vašeho těla pomalounku, bolestivě... Míří jedním směrem a ten směr je jasně daný - ON.  Ten, který mě vytáhl z jámy, do které jsem se uzavírala a nepomáhalo nic... ON byl ten, který mi stál za úplně celý můj život... ON byl ten, který mě vrátil tam, odkud jsem přišla... On...

Žádné komentáře:

Okomentovat